ATG kundservice

Jag har fått en notifikation på ATG.se om ett misslyckat inloggningsförsök, vad innebär det?

Uppdaterad

Detta meddelande visar vi för dig då det är viktigt att du som användare är medveten om aktiviteten som sker på och kring ditt konto.

Ett misslyckat inloggningsförsök kan bero på ett flertal olika anledningar. Det vanligaste fallet är att du själv har råkat skriva in fel lösenord i samband med att du loggar in. 

  • Har du nyligen ändrat lösenordet? 
  • Har du caps-lock påslaget på ditt tangentbord? 
  • Råkade du trycka på fel tangent?

Om du vet att det misslyckade inloggningsförsöket beror på en eller flera av dessa anledningar, kan du med trygghet bortse från den här informationen.

Om så inte är fallet och du misstänker att en obehörig försökt komma åt ditt konto rekommenderar vi dig att byta ditt lösenord och att se över så att du inte återanvänder samma lösenord på flera hemsidor.

Du kan byta ditt lösenord via denna sida, klicka här

Om du känner dig orolig är du varmt välkommen att höra av dig till kundservice så kan vi hjälpa dig med tips och råd för ökad kontosäkerhet.

Guide taggad med: In- och Utloggning
warning Created with Sketch.