ATG kundservice

Förändring i inloggningsmodalen

Uppdaterad

ATG adderar Butiksspel i "Resultat" på inloggningssidan samt under "Mitt spelande". Genom att addera butiksspel i inloggningmodalen får våra kunder en samlad bild över sitt totala spelande istället för att enbart spel lagda via atg.se, appen och tillsammans redovisas.

FAQ

Varför har mitt resultat helt plötsligt förändrats? 

Detta beror på att resultaten av dina spel i butik har adderats till uträkningen. Detta har vi gjort för att ge våra kunder en så rättvis bild över sitt spelande som möjligt. Oavsett om man är en butiksspelare, nätspelare eller både och vill vi att resultatet av ditt spelande ska redovisas när du loggar in på ditt ATG-konto. 

Varför har ATG valt att göra denna förändringen?

Vi vill att våra kunder ska ha all relevant information för att kunna ta medvetna val kring sitt spelande. Därför har vi valt att addera butiksspel i uträkningen. 

Om jag vill kolla på mitt spelande i mer detalj, vart gör jag det? 

På "mina spelvanor" sidan kan du se ditt resultat med hjälp av tidsintervaller. Från den sidan kan du även klicka dig vidare till en transaktionslista. 

För några månader sen gjorde ni denna ändring, ångrade er, rullade tillbaka och nu har ni lanserat igen - varför? 

Vi släppte av misstag denna uppdateringen för tidigt och rullade därför tillbaka den så fort vi fick kännedom om att en uppdatering hade släppts. 

warning Created with Sketch.