ATG kundservice

En bättre rättningsupplevelse

Uppdaterad

ATG®:s kunder som spelar Harry Boy kan på ett smidigt sätt få sitt spel på V75, V86, GS75 och V64 rättat. Efter avslutad omgång kan du, antingen via sms eller e-post, få information om att din Harry är redo för rättning. Du klickar på medföljande länk och leds direkt till ditt spel.

För att du som kund ska få tillgång till tjänsten, slår du på funktionen längst upp på ditt digitala spelkvitto på atg.se och anger där om du vill ha sms eller e-post. Enkelt och smidigt!

När omgången är klar och ATG har ett resultat, får du ett sms eller mejl skickat till dig. Du klickar på länken i meddelandet och kan därefter välja mellan att:

  • Själv klicka fram resultatet lopp för lopp.
  • “Visa resultat direkt” – för att se hela resultatet på en gång.


Hur aktiverar jag "En bättre rättningsupplevelse"?

  • När du köper ditt spel på atg.se finns alternativet högst upp på kvittot.

    Skulle dina kontaktuppgifter saknas eller vara felaktiga kan du enkelt ändra dessa direkt i kvittorutan.

  • Köper du ditt spel på annat vis (exempelvis i appen eller via en butik) behöver du:
    1. Logga in på atg.se
    2. Gå till Mina spel > Spelkvitton
    3. Klicka på ditt köpta spel och aktivera på samma vis som bilden visar ovan.
warning Created with Sketch.