ATG kundservice

Min insättning kunde inte verifieras, vad ska jag göra nu?

Uppdaterad

Om du får ett felmeddelande när du gjort en insättning som lyder: "Insättningen kunde inte verifieras. Var god kontrollera ditt bankkonto eller försök igen." rekommenderar vi att du först kontrollerar om några pengar har dragits från din bank och därefter om pengarna har kommit in på ditt ATG-konto. 

Om pengarna inte har dragits från din bank så kan du försöka göra om insättningen på nytt. 

Om pengarna har dragits från din bank, men inte har kommit in på ATG-kontot, så ber vi dig avvakta några minuter och därefter kontrollera om pengarna har kommit in på ditt ATG-konto.
Ibland kan det vara en viss fördröjning som gör att det tar lite tid innan pengarna syns på ATG-kontot. Om pengarna fortfarande inte har kommit in på ditt ATG-konto så ber vi dig kontakta kundservice.

Guide taggad med: Banköverföring Fel Insättning Överföring
warning Created with Sketch.